söndag 22 juli 2007

Nancy misslyckades i Västerås.

Här flyger planet över oss under inkallningen.
Nancy väntar på att husse ska ta pinnen. Nancy och husse i fritt följ. Nancy kollar på rutan men springer fel. Sittande i grupp, men var är gruppen.
Flygningarna över lydnadsplanen störde Nancy mycket. Platsliggningen klarade hon galant trots att ett skraltigt plan flög över henne. Fria följet och sättandet under gång gick utmärkt men vid inkallningen kom ett nytt plan över oss. Jag hann lägga henne men när jag kommit bort från henne och vänt stoppade tävlingsledaren mig och jag fick vänta tills planet försvunnit. När jag kallade på Nancy rörde hon sig inte ur fläcken. Tre kommandon fick jag använda och sedan lufsade hon bara sakta mot mig. Sändandet till rutan nollade hon när hon sprang ut lite fel. De roliga momenten med aporter gick bra men fjärren blev ett nytt dk-moment. Vi gjorde vår sämsta tävling och tog vårt första andrapris i karriären.

Inga kommentarer: