onsdag 7 april 2010

Bakslag i värdret och annat.

Jag hade väl ett litet hopp om att tävla i SM i år men tyvärr får jag inse att det är kört. Nancy har ibland visat lite mer av sitt gamla jag och då steg hoppet men när hon inte hör så bra fungerar inte tävlandet. Jag har koll på henne dagligen och det måste var hörseln som spökar och därför blir hon okoncentrerad. Nu tränar jag Si-Si för fullt så till sommaren gör vi nog debut i klass 1. De flesta momenten sitter men några krånlar fortfarande och alla kan bli bättre så det är bara att fila på. Bilderna har Camilla Rouhoniemi tagit på träningen på Påskdagen då Si-Si för första gången hoppade på rätt höjd, vilket gíck riktigt bra. Tack Camilla för bilderna.
Kontaktträning.
Hopp

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.

Det ska bli skoj att följa dig och Si-Si på vägen mot stjärnorna. :-)

Kram
Monica

Tages bildblogg sa...

Hej Monica.
Till stjärnorna var nog att ta i. Men vi hoppas ju på det. Just nu tycker jag att det är mycket slit.Jag har nog glömt hur jobbigt det är att börja träna en ny hund.
Kram.
Tage