fredag 3 december 2010

Mest snöskottning.

Snö och kallt varje dag. På en vecka har det gått åt fem liter bensin till min lilla snöslunga. Men jag har ju sparat ryggen. Någon träning utomhus har det inte blivit. Jag har kört lite i källaren med Si-Si. det går faktiskt att träna lite fritt följ fast det blir en del vänster och högersvängar. Det blir nog 10 meter innan helt om marsch. Lite vittring och fjärr funkar också här inne. Så det är bra. Vi behöver träna på de momenten. Si-Si gillar att träna i källaren så varje gång jag har ett ärende dit  hänger hon glad i hågen  med mej.





Min gata i motljus

Bedarön från Coops parkering

Nyis i hamnen  2 dec.

Norra inloppet till Nynäshamn




Jag hade tänk att åka skidor i veckan med det kom för mycket snö för hundarna eftersom jag är hänvisad till öppna fält. Knäna funkar bättre i år men att åka i skogen är lite  riskabelt. Så det har blivit mycket gående på småvägar.

Ladan på klubben

Lydnadsplanen

Grillarna


Motorvägsbygget 2 dagar före invigningen


4 kommentarer:

Magnus Bergström sa...

Riktigt fina vinterbilder!

M.v.h
Magnus

Tages bildblogg sa...

Tack Magnus.
Nu är det snart inflation i sådana.

Anna o Sol sa...

Vilka fina bilder. Hoppas att allt är bra med er alla. Anna och Sol

Tages bildblogg sa...

Tack Anna. Det är ju så vackert ute så man måste bara fotografera. Krama Sol från mig.
Tage