torsdag 17 september 2009

Off line

Allt i datorväg har havererat. Modemet som blev utbytt har lagt av. Medan modemet funkade passade datorn på att krångla så jag inte kom ut på nätet så nu får jag gå bort till någon som har dator för att komma ut. Så nu blir det sparsamt med uppdateringar i ett par veckor så vi får se om jag får ordning på prylarna. Datorn måste förmodligen skickas in för rep. Telia kan tydligen inte hjälpa mig mer. Så det blir väl att sända röksignaler om jag vill meddela mig med yttervärden. Hjälp mig att hålla tummarna för man känner sig alldeles avsågad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på er!
Tråkigt när det strular med det tekniska....en annan har inte tiden men det tekniska funkar hyfsat....
Hoppas allt är bra med er och hundarna. Sett att du tävlat en del men haft lite strul och otur här och där. Men snart sitter det, ni är grymt bra du och Nancy! Skickar över en cyberkram med stort lycka till inför fortsatt träning och tävling! // Kram Kram Camilla och Offe med familj

Anonym sa...

Hej på er!!
Åhå, en ny stjärna i flocken minsann?? Hoppas det tekniska reder upp sig så vi får se & höra mer av er snart!
kram på er!!
//Eva G

Tage sa...

Hej Camilla.
Hoppas att det ljusnar nu på alla fronter.
Kul att vi träffades i helgen.
Tage

Tage sa...

Tac Eva för att du tittade in.
Hoppas du har rätt angående stjärna.
Tage