fredag 30 november 2007

25 nov-30 nov.

Efter den omtumlande upplevelsen Nacka Cup kopplade jag av med att titta på hästhoppning på söndagen. Olivia tävlade och red felfritt med en rosett som belöning.

På måndagen var det fårtillsyn som vanligt och då passade jag på att valla lite. Nancy började löpa i onsdags morse. Vilken tur att hon kunde "hålla " sig över Nacka cup. Nu är det bar att hålla koll på Kajsa som också bör löpa den här månaden. I torsdags var jag och röntgade rygg höfter och knän. Det blev inte så enkelt som jag trodde. Rygg och höfter var inga problem men att röntga knäna blev besvärligare än jag räknat med. Vitsen är att knät ska belastas vid "fotograferingen" och det var inte bra för mig. Knäna svarade med att börja värka. Nu värker båda knänen för fullt så idag har det blivit kryckgång. De blir att knapra värktabletter ett tag. Väntar med spänning på resultatet från röntgen. Vi har också börjat träna in Ekl. med Nancy. Det är konträning och stå, sitt. liggträning som gäller nu. Hon verkar fatta vad det gäller så det ser väldigt bra ut. Nu ska ljusslingorna och adventsstakarna fram så det är bara att börja pynta.

Inga kommentarer: