tisdag 10 augusti 2010

Sommaren går fort.

Trollet Si-Si
Tiden går fort när man har roligt så då måste jag väl haft roligt. Men  jag gillade inte värmen som  låg och tryckte på oss så det ostadiga vädret passade mig bättre. Man kunde inte göra något när värmen var som värst så hundträningen fick ligga nere. Till och med kvällarna var för varma för hundträning. Men nu är det normalt igen. Försöker för närvarande få lite ordning på lilla trollet vilket inte är det lättaste för hon har en vilja av stål. Om hon får en sak i skallen så ger hon sig inte. Så det är svårt att få bort olaterna. Som tur är har hon inte många och envisheten kan väl också utnyttjas. När vi tränar går det ju bra men blir det lite störningar tappar hon lätt tråden. Nu kommer väl detta att gå över när hon mognar mer  för just nu leker livet för henne så jag tror att hon också  tycker att tiden går fort
Bilden på trollet vann jag på Skärgårdscupen. Tänk att man kan vinna fast man inte tävlar. Tur att lotterier finns. Tack Anna Andersson som skänkte fotot. Nu sitter det inom glas och ram på väggen bredvid Nancy och Kajsa.

Inga kommentarer: