tisdag 3 maj 2011

Bakslag på flera sätt.

Snöblask 3:e maj 2011
Det väntade bakslaget kom efter lite sommarvärme. Nu tränar vi i regn och snöblask, kanske en nyttig läxa för så här kanske det blir ett tag framöver.
I veckan har vi tränat på fast jag tycker vi står still för närvarnade och kanske vi har tagit några steg bakåt. I fredags var jag hos en doktor för min muskelvärk som bara blivit värre. Jag har ju hela tiden trott att allt kom från knäna men när det började värka i axlar och armar så började jag fundera. Men jag fick som jag hoppas ett ganska positvt besked från läkaren. Jag ska nu prova några veckor att inte äta kolerestolmedicinen Simvastatin för läkaren trodde att det var biverkningarna från den som spökade för mig. Jag hade liknande värk för några år sedan och då fick jag byta till Lipotor vilket fungerade bra tills apoteket bytte tillbaka till Simvastatin. Men nu provar vi utan medicin. Sedan ska jag kolla hur mycket värdena har stigit utan medicinen. Hoppas på att det funkar för det är inte roligt med värken.
I söndags vallade vi lite hos Sanna och Si-Si gick riktigt bra när hon rusat av sig det värsta rostet. Det var kul att göra något annat anna den tråkiga lydnadsträningen.

Inga kommentarer: