måndag 27 april 2009

Brukstävling och SM-besked.

Brukstävling.
I söndags var det brukstävling i spår på Björsta. Det var lägre och högre klass som avgjordes. I lägre klass vann Lotta Larsson och blev uppflyttad på 504 poäng. Grattis alla på podiumplatserna
Prispallen för högre spår. Fr.v Micke Hjort NBK, Weine Björkström, Haninge BK, Britt Abramse´n Botkyrka BK
Prispallen lägre spår
Fr.v Karia Karkiainen NBK, Lotta Larsson NBK, Martin Lindell NBK.
SM-besked.
I går kom beskedet att jag kvalat in till SM med Nancy. Jag tog en liten chans när jag anmälde mig (i sista stund) för jag vet inte hur min rehab går. Och det är ju ganska viktigt för jag måste ju komma igång att träna Nancy. Som det är nu blir det bara korta pass för min kondition är inte vad den borde vara och så rör jag mig lite klantigt så det är svårt att få till någon kvalitetsträning. En jobbig förkylning gör ju inte saken bättre. Men det var kul att komma med och att det är tredje hunden på raken som jag lyckas kvala med gör ju inte saken sämre. Nu hoppas jag att den dryga månad jag har på mig att få igång både mig och Nancy ska räcka. Hoppas att alla min vänner håller tummarna.

2 kommentarer:

Anonym sa...

DET ÄR SÅ HIMLA KUL ATT DU ÅTER IGEN HAR KVALAT.DU VET ATT JAG HÅLLER ALLA TUMMAR OCH TÅR FÖR ER.
Kram Anette

Anonym sa...

GRATTIS vad roligt! Det är inte alla som lyckas med en sån prestation. Nu får du göra ditt bästa så att ni kan vara med.

Kram
Monica & Danne