söndag 19 april 2009

Städdag på NBK

Bosse med röjsågen.
I dag var det städdag på Björsta och rekordmånga ca: 25 st hade kommit för att snygga upp på klubben. Alla jobbade med hjärtans lust och hade kanske Skärgårdscupen i tankarna när man krattade och målade. Jag kunde bara fotografera de arbetande.
Nu börjar jag kunna gå utan kryckor så i kväll hade jag kryckan med mig endast som säkerhet. Skönt när man slipper dem. Tänk vad fri man känner sig . I morgon kväll går jag utan. Hallå alla som tänker komma på Skärgårdscupen i juli. Dags att börja träna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo
vad härligt att det går bra med träningen.
Vi laddar för fullt tilll cupen måste ju försvara färgerna.
Oj har ju förhoppningsvis valpar då så det blir till att starta ettan med nån av unghundarna
Kram från Tina

Tages bildblogg sa...

Hej Tina.
Ni fixar nog cupen för det finns så många duktiga ekipage från kenneln. Det gäller bara att få hit dem. Själv har jag målsättningen att komma igång någon gång juli. Fast det bestämmer Nancy och framför allt knäna.
Håller tummarna.
Kram
Tage