fredag 25 november 2011

Sista trean i morgon. (klicka)

Si-Si i täcket som hon vann på Skärgårdscupen 2011.

I morgon gör vi vår sista trea och sista tävling för året. Sedan blir det elitträning för hela slanten och det ska bli kul att träna in lite nya moment.
Veckan började inte bra för i måndags blev jag ganska yr när jag morgonrastade hundarna. Jag trodde att det berodde på  min astma men jag hade gått med för lågt blodtryck. På tisdagen ändrade doktorn medicin för jag hade ätit för starka tabletter. Han bytte också ut Bricanylen mot Oxis. Nu har jag långsamt repat mig igen men  andningen är fortfarande trög. Så förberedelserna inför tävlingen hade kunnat varit bättre för det har blivit dåligt med träning med undantag av onsdagsträningen då vi körde igenom treans program. Men det är bara att gilla läget och hoppas att det inte är dimma  i morgon.
Det känns i alla fall skönt att bli ledig från tävlingar ett tag.


Inga kommentarer: