onsdag 4 november 2009

Tre generationer

Tre genererationer, Si-Si, Oj-Oj och mormor Kila-Komet.
Jag har fått lite bättre drag i min gamla bärbara så det gick att lägga ut den här bilden.
Nu hoppas jag att den här datorn håller ett tag för det dröjer innan min nya är reparerad. I går fick jag tag på en kille på verkstan och han sa att man hade skickat ett kostnadsförslag till NetonNet för 14 dagar sedan och inget har hänt. Dålig service kan man säga. Så nu ska dom väl klämma ur sig något besked och sedan kan datorn repareras. Det känns bedrövligt när man har försäkrat den och ärendet bara förhalas. Nästa gång köper jag en billig dator utan försäkring och skrotar den när den går sönder. Sedan köper man en ny billig. Slit och släng alltså.
Tyvärr kan jag inte lägga upp några nya bilder på den här datorn för den är verkligen slimmad på program. Jag fotar i alla fall för fullt så det blir nog många bilder när allt funkar.

Inga kommentarer: