söndag 22 november 2009

Vallning hos Tina

Si-Si och Sol-Stråle pussas.
Tina hjälpte våra hundar.
Si-Si och Sol-Stråle.
I går var vi hos Tina som hjälpte våra hundar att "valla". Nu blev det väl inte vallning utan tändning. Si-Si har tänt tillräcklig så det blev lite för bråttom . Nu behöver hon lugna ner sig. Sol-Stråle gick däremot lugnt och fint. Tack Tina för en trevlig eftermiddag. På morgonen hann vi med att träna lydnad i ridhuset så det blev en heldag med hundar.
Nu jagar jag datorfirman för att något ska hända. i fredags fick jag besked att man förfarande vänta på moderkortet. Man säger att HP har svårt att få fram något. Jag kollade senare på dagen på firmans hemsida och där stod det att min dator skulle vara klar 16.30 på fredagen. Så i morgon ska det bli spännande och se vad som hänt.
Min digitalbox är trasig och Telia vill inte ge min någon ny då garantitiden gick ut för 4 månader sedan. Bra timeing Telia. Jag har meddelat Telia att jag inte tänker betal för någon ny box så om jag inte får någon säger jag upp abonemanget. vilket jag antagligen inte får göra men jag har ingen nytta av ett abonemang när jag inte kan titta på tv.
I dag skulle Nancy och jag tävlat men löpet gör att vi blev lediga.

Inga kommentarer: