lördag 18 juli 2009

SI-Si

Titta jag kan redan hoppa över hindret. (klicka för större bilder)
Jag kan hoppa bredvid också.
Snart flyttat Si-Si hem till oss.
Oj vad jag kan springa.
I dag har jag kört hela elitprogrammet utom vittring och platsmomenten. Nancy gick jättefint utom i hoppet där hon sprang förbi på tillbakavägen. Islaget från Sc satt tydligen i, men vi fixade detta snabbt så sedan hoppade hon som vanligt. Nu verkar vi vara tillbaka igen mycket är nog beroende på att jag är mycket bättre i knäna. Musklerna börjar fungera skapligt nu.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Så det blev en liten brun. Hon är ju hur söt som helst. Jag vill oxå ha!

Hoppas vi får träffa henne innan hon blir för stor. :-)

Vad roligt att dina knän känns bättre och att Nancy går så bra.

Kramar
Monica & Danne

Anette sa...

Men vilken lite goding.
Det är inne med brunt i år hehehehehe.
Ha det gott
Kramiz Anette

tage sa...

Hej Monica och Danne.
Det är bara att ställa sig i kö så kan man köpa en. :)
visst får ni träffa henne.
Kram
Tage

t sa...

Hej Anette.
Man måste ju hänga på trenden:)
Kram
Tage

Camilla R sa...

Hejsan Tage,
Nämen sicken gullunge! Hon är ju bedårande söt lilla Si-Si. Det ska bli så kul att få se henne live. Ha det nu så bra! // M V H Camilla R med Tervligan

Tage sa...

Hej Camilla.
Vi får hoppas att hon inte bara är söt. Det blir ett tufft gäng i klass 1 nästa år med alla nya valpar,
kram
Tage