måndag 6 juli 2009

Skärgårdscupen är över.

De tre översta bilderna har Anette Bergman Bergström tagit när jag jobbade.
Efter två jobbiga dagar känns det ganska skönt att allt är över och att allt gått bra. Det är ju ett stort vågspel att ge sig in att arrangera ett så stort evenemang. Men det funkade tydligen i år igen. Efter några dagars återhämtning börjar man längta efter nästa års SC. Det var kanske inte så lyckat att både "snacka" och tävla. Jag kanske fungerar lite konstigt när det är tävlingsdag för jag börjar ladda redan på morgonen. Nu fanns det så mycket annat i tankarna så tävlingen försvann.
Jag kunde nog inte tända till riktigt för tävlingen. Nu gick det i alla fall skapligt på söndagen trots att jag nollade fjärren på ett missat skifte. Så här erfteråt förstår jag att jag inte var tillräckligt taggad då jag inte försökte med ett dk till. En åttondeplats i det startfältet var ju ganska bra ändå. Kul att vi var med i F-F laget och bli tvåa. Tur att jag hade bra lagkompisar.
Det är jättekul att få vara med i att jobba på en sådan här stor tävling i synnerhet när alla är så positiva och arbetsamma. Man kan inte nog tacka alla för det jobb dom gör.

6 kommentarer:

Maria sa...

Du var toppen som speaker!!! :)

Hälsningar Maria & Kylie

Anonym sa...

Tack Maria.
Jag tycker alla var toppen som var där. Det är nog trivseln på Sc som är hemligheten med framgången.Jag såg inga sura miner.
Tage

Anonym sa...

>Hej!
Kul att du var speaker i år igen, du har alltid så roliga inlägg. Kanske ska bli radiopratare?

Fin runda med Nancy på söndagen, tyckte riktigt synd om dig när det blev miss på fjärren.

Ha en fortsatt skön sommar!
// Kram Camilla och Offe med familj

Anonym sa...

Tack Camilla.
Det är alla som är på tävlingen, funkisar publik och tävlande som inspirerar mig.
Kul att Offe kryat på sig igen. hoppas vi ses snart.
Tage

A-C sa...

Du var toppen, allt var toppen!
Vi är bokade o klara att köra in på Nynäs BK nästa år, pratade om det redan på hemresan.

Tack för grattis på min sida och för kramen, det var verkligen härligt att få ta SLCH och speciellt hos er!

Lycka till med allt o vi hörs o syns!
Kram från A-C o Chip

Tage sa...

Tack A-C.
Kul att ni trivs hos oss. Det gör att vi tycker det är kul att jobba.Kanske det är roligare än att tävla. Skönt SLCH:t.
Kram
Tage