tisdag 25 augusti 2009

De dj-a knäna

Helgens agilitytävling på Björsta
Fightern
Dragkamp
Blir det sträng vinter i år?
Jag trodde att jag inte skulle skriva något mer om knäna men man ska aldrig ropa hej. Nu har jag fått ett riktigt bakslag i form av stelhet i musklerna kring knäna. Efter att ha suttit en stund är det lite jobbigt att komma igång att gå. Dessutom har jag lite svårt med att känna vart jag sätter fötterna när jag går. Orsaken till allt detta är förmodligen överansträngning för jag har varit bättre så jag ska försöka att ta det lugnt. Fast det är lätt att säga.
Lilla Si-Si, 6 kg. tung fortsätter att utvecklas, så det är inte bara vikten. Nu har vi börjat gå på stan och hon går hyffsat i koppel men tycker att bilar och stora maskiner är lite läskiga ännu. Relationerna mellan Nancy och henne är lite labila. När vi är ute kan dom umgås normalt men inomhus när båda är lite trötta blir läget mer spänt. Men det är nog Nancy som är den stora förloraren för hon blir ganska trött av bråket vilket avspeglar sig när vi tränar. Men med lite karantän i bland så kan man komma till rätta med problemet.

1 kommentar:

Anette sa...

Hej.
Men vilket skiiit...rent ut sagt ...med knäna.Hoppas att det är snabbt över .
Dido och Mexx bråkar ltie de med ibland.
Oftast när Dido är trött.Hon får oxå ligga i karantän.
Vi ses på lördag för lite utbildning hur man sätter upp förtält.
Ha det gott
Mvh Anette