tisdag 4 augusti 2009

Si-Si på kvarnängen.

I dag var det premiär för Si-Si att åka ut med bilen och busa runt på en av mina träningsplaner. Det var inga problem för henne att åka i Nancys bur. Nancy fick sitta i sin säkerhetssele i baksätet.Si-Si fann sig väl tillrätta i den stora buren. Resan blev ju inte så lång så det var bara roligt. Väl uppe vid Kvarnängen fick hon gå i koppel tillsammans med de andra hundarna ut till forbollsplanen. Det blev väl lite vingligt. Ute på planen fick hon springa tillsammans med de andra hundarna vilket tydligen jättekul.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder du har tagit på Si-Si
Hon blir alltmera lik en björnunge
Härligt att ni trivs tillsammans
Får glada rapporter från övriga valpköpare också
Härligt
Syns snart hoppas jag så att jag får hälsa på det lilla yrvädret
kram Tina

Anonym sa...

Vilke nsötnos liila Si-Si är och påminner mig om Pompe i färgerna. Ser ut som du får köpa en ny pälsborste för det blir nog längre en dom andra tjejernas att hålla redapå.
Kram Susan

Tage sa...

Jag hoppas också att vi syns snart så du får träffa henne.
Si-Si är jättekul och hittar på nya saker hela tiden. Nu har hon börjat skälla på de andra hundarna när hon vill ha fart på dem. Ett riktigt krutpaket som inte bangar för något.
Kram
Tage

Tage sa...

Hej Susan.
Du har rätt jag får nog börja tänka på pälsvård. Märkte i går att hundmårorna fastnar väldigt lätt på henne. Det är jag inte van vid.
kram.
Tage